Spravodajstvo.sk – publikovanie PR článkov a PR servis

Dôležitým z pohľadu zákazníka ako aj vyhľadávačov je vytváranie a publikovanie pravidelného unikátneho obsahu. Čím častejšie publikujete kvalitný obsah, tým viac si váš web všímajú vyhľadávače a aj vaši zákazníci.

Z pohľadu firiem je veľmi zaujímavým riešením ako pravidelne pridávať nový unikátny obsah písanie a publikovanie PR článkov a správ na PR portáloch. Jedným z takýchto portálov je aj Spravodajstvo.sk . Tento web ponúka priestor na prezentovanie produktov, či služieb firiem práve prostredníctvom PR článkov.

Budujte SEO na Spravodajstvo.sk

Mnohé spoločnosti sa dnes zameriavajú práve na dôležitý fakt, ktorým je pozícia webu vo vyhľadávačoch. Na akej pozícií sa vaša stránka umiestni záleží od rôznych faktorov. Jedným z týchto faktorov je tzv. linkbuilding, čo je budovanie spätných odkazov. PR portál ponúka možnosť vkladania odkazov priamo do PR článkov. Tieto odkazy môžu odkazovať na hlavnú stránku, alebo iné podstránky webu.

Keďže vytváranie spätných odkazov nie je jediným faktorom pri SEO, v sekcii PR poradňa sú spomenuté aj ďalšie dôležité faktory, ako aj postup ako písať PR článok, či ďalšie informácie ohľadom PR servisu, ktorý portál ponúka.

Zápis do PR katalógu zadarmo

Ďalší priestor, ktorý portál ponúka, je zápis do katalógu firiem. Katalóg obsahuje abecedne zoradený zoznam spoločností. O každej spoločnosti sú ďalej uvedené základné informácie, a tiež odkaz na stránku webu, ktorý je zároveň aj ďalším spätným odkazom.

 Zápis do katalógu firiem je vykonaný zdarma, ihneď po registrácií na portáli Spravodajstvo.sk.

Záujmom veľkého počtu spoločností je obyčajne výhradne snaha o umiestnenie sa na čo najvyšších pozíciách vo vyhľadávačoch. Mnohé však zabúdajú, že PR články nezabezpečujú len spätné odkazy, ale kvalitný obsah, ktorý by mal byť ich základom pomáha budovať povedomie o značke. Obsah vždy rozhoduje, čo sa týka rozhodnutia zákazníkov pri nákupe.

Správne vykonávaná SEO síce zabezpečí najvyššie pozície vo vyhľadávačoch a veľký počet návštevníkov, avšak zákazníka nikdy nezaujíma optimalizácia stránky, ale to čo mu stránka ponúkne. Dôležité je preto myslieť hlavne na svojich zákazníkov, až potom na optimalizáciu.